Török, magyar, svéd édességek és más finomságok, amiknek senki nem tud ellenállni...

2013. szeptember 19., csütörtök

Esküvöi cake pops 2.: Citromos-kókuszos pops

Az előző bejegyzésben elsőként a sacher popst mutattam be Nektek a Barbi barátnőm esküvőjére készült pop-ok közül. Most jöjjön a következő, amihez a receptötletet Csak a Puffin-nál találtam. Én kapásból dupla adagot sütöttem ki belőle, amiből simán lett 40-45 db 20 g-os pops.
 
 
1. A citromos-kókuszos torta elkészítése:
 
Hozzávalók (20 db):
75 g vaj
1 db tojás
50 g cukor
2-3 citrom reszelt héja
120 ml tej
175 g liszt
3/4 csomag sütőpor
65 g kókuszreszelék
 
1. Melegítsük elő a sütőt 180°C-ra.
2. A vajat olvasszuk meg, majd adjuk hozzá a tojást, a cukrot, a reszelt citromhéjat. Ha jól kikavartuk, keverjük hozzá a tejet, a sütőporral elkevert lisztet és a végén a kókuszreszeléket.
3. A tésztát egy sütőpapírral bélelt tepsibe tesszük, majd az előmelegített sütőben tűpróbáig sütjük. A sütőből kivéve hagyjuk kihűlni.
 
2. A cake pops összeállítása:
 
Hozzávalók:
20 dkg sajtkrém
10 dkg vaj
+ 10 dkg fehér étcsokoládé
+ cukorgyöngyök (ezúttal arany)
+ 20 db nyalókapálcika
 
1. Egy kis tálban a vajat és a sajtkrémet összekavarom.
2. A szikkadt tortát egy nagy tálba belemorzsolom, majd kézzel hozzágyúrom a sajtkrémes vajas keveréket. Nagyon fontos, hogy csak fokozatosan, apránként adjuk hozzá a krémet, hogy ne legyen túl lágy a tésztánk, mert utána le fog csúszni a sütigolyó a pálcikánkról. Ha kész, tegyük be 1 órára pihenni a hűtőbe.
3. Egy óra pihenő után formáljunk kis golyókat a tésztából (annak érdekében, hogy egyforma golyócskák legyenek, mindegyiket kimértem 20g-osra), madj tegyük vissza legalább 30 percre a hűtőbe (ha többet áll, annál könnyebb vele dolgozni és tuti, hogy rajta marad a pálcikánkon a sütigolyó).
4. A csokit gőz felett olvasszuk meg, először mártsuk bele a nyalókapálcikát a csokiba, majd szúrjuk bele a sütigolyóba, végül forgassuk meg egy kanál segítségével az olvasztott csokiban, dekoráljuk ízlés szerint, majd állítsuk egy magas falú pohárba vagy szúrjuk bele hungarocellbe száradni.
 
Ugyan tegnap is megosztottam már, de annyira örültem a menyasszony alábbi üzenetének az esküvőt követő napon, hogy szeretném itt is közzétenni :) Nincs is annál nagyobb boldogság, mint hogy tudom, hogy ízlett mindenkinek minden és elfogyott minden!!
"Ezúton is nagyon köszönjük, jelentem óriási sikere volt, szuperfinom volt es mind elfogyott, meg se tudtam igazán kóstolni!!!;)))"

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.

© 2011 Baklavaria Café, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena