Török, magyar, svéd édességek és más finomságok, amiknek senki nem tud ellenállni...

2013. március 9., szombat

NYEREMÉNYJÁTÉK - Varga Gábor Desszertszerelem c. könyvéért



Amióta decemberben dedikálva megkaptam Gábortól a legújabb süteménykönyvét, a Desszertszerelmet és amióta megírtam róla az ajánlómat, milliószor kinyitottam, leteszteltem, így egyértelműen ez lett a legkedvesebb süteménykönyvem. Folyamatosan forgatom, lapozgatom, sütögetek belőle, hol sósat, hol édeset, de mindegyikkel tuti sikert arattam.

Így, amikor felmerült bennem az ötlet, hogy újabb játékot hirdessek, amelyen a nyeremény egy könyv lenne, nem is kellett sokáig gondolkoznom, melyik legyen az. Mindenképp egy olyan könyvet szerettem volna választani, amelyet én is nagyon szeretek, amelyet nyugodt szívvel merek ajánlani bárkinek, amely nem csak egy szép képes, színes-szagos könyv, hanem amelyet sokszor leveszünk a polcról, amely bárki sütni szerető ember otthonában kötelező alapkönyv kellene, hogy legyen.

Nyeremény:
Varga Gábor Desszertszerelem c. könyve

Mit kell érte tenni?

1.) Csatlakozz a Baklavaria Café Facebook oldalához

2.) Csatlakozz a Desszert.eu Facebook oldalához

valamint

3.) Like-old és oszd meg a bejegyzést.

A játék időtartama
Amíg elérjük az 1111 tagot a facebook oldalon.

2 megjegyzés:

  1. De jó! Szívesen csatlakozom és hátha szerencsés leszek...de addig is szívesen nézelődöm az oldalakon! :)

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.

© 2011 Baklavaria Café, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena