Török, magyar, svéd édességek és más finomságok, amiknek senki nem tud ellenállni...

2013. február 28., csütörtök

Narancsos-diós brownie


Ma reggel 6-kor keltem, hogy frissen hozzam be a kollégáimnak ezt a nagyon illatos és puha narancsos-diós brownie-t. Végül ebéd után ettük meg, előtte kicsit betettem a mikróba, így langyosan olyan volt, mintha most sült volna ki. :)

Hozzávalók (20*30 cm-es formához):
150 g jó minőségű étcsokoládé (én most 60%-osat használtam)
180 g vaj
250 g cukor
3 tojás
150 g liszt
4 g sütőpor
csipet só
10 dkg durvára darabolt dió
1 narancs reszelt héja

1. Melegítsük elő a sütőt 180°C-ra.

2. Egy tálba mérjük ki a lisztet és keverjük hozzá a sót, sütőport és a durvára darabolt diót.

3. Egy lábasban gőz felett olvasszuk össze a csokit a vajjal. Öntsük át egy mélyebb keverőtálba, adjuk hozzá a cukrot, majd egyesével a tojásokat is, reszeljük bele a narancs héját, végül pedig keverjük hozzá a diós lisztet.

4. Öntsük bele egy sütőpapírral bélelt tepsibe (én ezúttal 20*30 cm-es formában sütöttem, de ha azt szeretnénk, hogy magasabb legyen, készíthetjük 20*20 cm-es formában is). Előmelegített sütőben 30 perc alatt megsütjük. Nem baj, ha még kicsit lágynak tűnik belülről a brownie, hűlés közben meg fog szilárdulni.

Fogyasztás előtt érdemes néhány másodpercre betenni a mikróba.


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.

© 2011 Baklavaria Café, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena