Török, magyar, svéd édességek és más finomságok, amiknek senki nem tud ellenállni...

2012. szeptember 28., péntek

Szilvás linzertorta 2.0 - ezúttal lédús ringlószilvával (recept újraírva)



Ma vettem észre,hogy eltűnt a Baklavaria magyar változatáról a ringlószilvás pitémről készült post :( Nem tudom, mi történt, hogy valamikor én kattintottam -e rá és véletlenül töröltem, vagy a technika ördöge fogott ki rajtam. Még szerencse, hogy külön vezetem a magyar és angol blogomat, így pikkpakk átmásolom ide (kicsit persze át kell írni, mert az eredetit még a madridi hétvége előtt írtam). Minden jó, ha a vége jó...:)

Aznap, amikor eredetileg postoltam ezt a bejegyzést, 5.30-kor keltem, hogy megsüssem az egyik kolléganőm búcsúztatójára és hogy bepakoljak, mert délután repültem Madridba.
Először nem terveztem sütni az utazás előtti nap este, mert nem lett volna rá időm, de útban hazafelé megláttam a lakásunkhoz közeli zöldségesnél, ami rendszerint este 8 órakor zár, este 9-kor még nyitva volt. Ezt égi jelnek tekintettem!! Szerencsére volt ringlószilvájuk is (én csak ezt a szilvafajtát tekintem igazi szilvának: szuper lédús, így a süti se lesz száraz tőle) Yes!!

Ugyanazt a receptet használtam, amit a múltkor, de ebben a szilva sokkal finomabb.

Délig dolgoztam, majd rohantam haza, felkaptam a kézipoggyászomat és repültem is a reptérre.


ITT olvashatjátok a madridi hétvégénk élményeit. OLLLAAAA!!!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.

© 2011 Baklavaria Café, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena