Török, magyar, svéd édességek és más finomságok, amiknek senki nem tud ellenállni...

2012. augusztus 22., szerda

Gasztroélmények a hosszú hétvégén - 3. álllomás: Szeráj

Szeráj!

Ennyivel akár be is fejezhetném a posztot, hiszen a Szerájt mindenki ismeri. Azt hiszem, nem kell hosszú blogbejegyzésben méltassam a konyhájukat, hiszen a párom megmondta (és én vele nem merek ilyen téren vitatkozni), hogy ez a legjobb török étterem Budapesten. Punktum. Ő már csak tudja. :)

Na jó, azért aki már volt Törökországban, az tudja, hogy az itthoni török gyorséttermek választékánál az igazi török konyha sokkal változatosabb, színesebb és finomabb, de pesti viszonylatban, ez áll a legközelebb a török valósághoz. 

Be kell valljam, a tavalyi nyaralásunk során semmi olyat nem ettem, ami itthon kapható, de itthon, amikor rámtör a török ételek iránti vágy, de főzni nincs kedvem, mindig a Szerájba megyek. Ezen a hétvégén ráadásul anyu kifejezetten kérte, hogy menjünk el. Ki tudna és akarna erre nemet mondani? A török konyha a kedvencem.

Az én tányéromra ezúttal izgara köfte került.


Természetesen a desszert sem maradhatott el. A desszertek királynője, a baklava mellett anyuval először kóstoltattam meg a şekerpare-t. Nem kell mondjam, odáig volt és vissza. Szombat óta ez a nagy kedvence. :) (Zárójelben megjegyzem, nagyon egyszerű, gyors és olcsó elkészíteni, a receptet itt találjátok.)


Szeráj török étterem és gyorsbüfé
Cím: 1055 Budapest, Szent István krt. 13.
Nyitvatartás: minden nap 9:00 - 4:00

1 megjegyzés:

  1. Kedves Emese! A fenti fényképen lévő egy FÉL köfte csak. Onnan tudom, hogy nemrég tóltam be egy egészet (6 húspogácsa) és aludni nem bírok tőle annyira tele vagyok. De isteni volt. Pont jó 20km túra után :)

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.

© 2011 Baklavaria Café, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena